Çarşamba, Eylül 03, 2008

ŞİPŞAK TARİFLER...


Uzuuuunn bir aradan sonra herkese merhabalar... :)
Tatil çoktan bitti, işler güçler başladı, arada bişeyler yazamadım çünkü bu ay farklı bir heyecanım var..
Sevgili Ayşe tarafından düzenlenip hayatımıza renk katan yaman etkinlikler serisinin Eylül ayı durağı benim...İlk kez bir etkinliğe ev sahibeliği yapacak olmanın heyecanı var içimde..Umarım altından kalkabilirim, meğer ne zormuş bu işler :)
Hemen bu vesile ile sevgili Ganne ye logo için çok teşekkürler..Ayşeye de söyledim, ne iyi insanmış diye, sağolsun bu güzel şirin logo onun emeği ve eseridir, teşekkürler GANNE... :)


Ayşe cim bitmek tükenmek bilmeyen sorularıma sabırla verdiğin cevaplar için sana da çoooooookkk teşekkürler canım benim...Taaa Amerika'larda bir de benle uğraştın....:)
Veee etkinlik konumuza gelelim..Ayşe ile yaptığımız mail trafiği sonucunda konu olarak şipşak tarifleri seçtik..
Eylül ayı mübarek Ramazan ayı ile anlam kazanırken, başta ramazana özel şipşak tarifler olmak üzere ;

-İftara özel şipşak tarifler,


-Sahura özel şipşak tarifler,


-Çalışanlara özel şipşak tarifler,


-Ani bastıran misafire özel şipşak tarifler,


-Bekarlara özel şipşak tarifler,


-Öğrencilere özel şipşak tarifler,

v.b. aklınıza gelebilecek her türlü duruma özgü şipşak tarifleriniz var ise lütfen bizlerle paylaşınız..Etkinliğe katılmak için yapmanız gerekenler şunlar :


- Blogu olan arkadaşlar için :
Şipşak tariflerinizi sitenizde yayınladıktan sonra,yazınızın url adresini, adınızı, yaşadığınız şehir veya ülkeyi en geç 30 Eylül 2008 tarihine kadar birdemetfeslegen@gmail.com adresine göndererek etkinliğe katılabilirsiniz..


Blogu olmayan arkadaşlar da eğer şipşak tariflerini bizlerle paylaşmak isterseniz, tarif ve fotoğraflarınızı gönderebilir ve beni sevindirirsiniz :)


Neden şipşak derseniz.. Eylül ayı genellikle telaşlı bir aydır. Tatil biter.. Okullar açılır.. Bazıları çok enerjik olur bu ayda.. Bazıları ise tatilin bitiş hüznü, rehaveti, derken zor geçirir bu ayı.. Sonuçta sonbahar hüznü falan da derken geçiş zamanıdır aslında başka bir mevsime.. Şimdi en büyük tatlı telaşemiz Ramazan tabi ki.. Bu arada herkese hayırlı ramazanlar dilerim..

İşte bu sebeplerden şipşak tariflere gerek duyacağız, herşeye yetişebilmek için..


Etkinlik kodunu sayfamın sağ köşesindeki logonun altından kopyalayabilirsiniz..


Umarım güzel bir etkinlik olur..

Herkese sevgiler...


36 yorum:

GANNE dedi ki...

Edacım, logoyu begenmenize çok sevindim. Benim için çok eğlenceli oldu bu logoyu hazırlamak. :)
Etkinlik bayrağını sana devrediyorum. İnşallah bol tarifli güzel bir etkinlik olur. Konu da süper bence. Yardıma ihtiyacın oldugunda hiç çekinmeden mail atman yeterli. Elimden geliyorsa seve seve yardımcı olurum. Şimdiden kolay gelsin. Sevgilerimle...

Betül İnce dedi ki...

Eda'cığım,

Hoşgeldin ve de kolay gelsin. Öpüyorum. Görüşmek üzere.

Müge Hüner dedi ki...

Edacım;
Senin bloga gelince hep gecen yıl yasadığımız kargo macerası geliyor aklıma:))
Etkinlik logosu süper süper olmuş, sayfamada çok yakıştırdım, ganne sekerimin ellerine sağlık.
Konuda cok güzel tam bana göre zaten her tarif şipşak olmalı bence:))
İnşallah katılacağım etkinliğe, sevgiler canım.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Kolay gelsin,logo gerçekten çok şeker olmuş:-)sevgiler...

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Eda,
Çok güzel ve bu aya göre yerinde bir seçim yapmışsınız.
Logo için Ganne'yi tebrik ederim.
Logo çok şirin olmuş,hızlı tariflere, hızlı Gonzales yakışır.
Şimdiden kolay gelsin.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

KOLAYLIKLAR DİLİYORUM EDACIM.GÜZEL BİR ETKİNLİK OLACAĞINA EMİNİM.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Eda'cığım hoşgelmişsin...

ETkinlik sırası sende demek... Kılaylıklar diliyorum... Logo da çok şirin olmuş... Merakla bekleyeceğim şipşak tarifleri...

Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

MERHABA. BEN DE MUTLAKA KATILMAYI DÜŞÜNÜYORUM ETKİNLİĞİNİZE. ŞİMDİDEN DÜŞÜNMEYE BAŞLADIM.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Logoya bayıldım :) Şipşak tarifler de çok hoşuma gider.. Öyleyse ben de varım :)

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sevgili EDAcığım
çok faydalı bir etkinlik olarak,hepimize çok şeyler katacaktır..
kolaylıklar diliyorumm..
inşallah toparlanınca katılabilirimm..
svglrr..hayrlı ramazanlar..

MMO dedi ki...

Edacığım,
Hakikaten Ganne'nin hazırladığı logo çok şeker olmuş. Etkinlik konusu da çok güzel. Hele bir de evsahibi sensen katılmayayım da ne yapayım? :))
Şimdiden kolay gelsin canım..
Çok öptüm :)

Adsız dedi ki...

Edacım güzel bir konu bu çok tuttum

şipşak bakalım neler yapıcaz

sevgilerr

Bulbulunyeri dedi ki...

Sevgili Eda,
etkinliğine 9.9.2008 tarihinde blogumda yayımladığım ekmek pizzası ile katıulmak istedim.
Kolaylıklar diliyorum.
Sevgiyle kal.

Uğur CAN dedi ki...

Pekçok şipşak tarif öğrenip ailemize kendimize daha fazla zaman ayırabileceğiz bu etkinlikle. 24 saatin yetmediği biri olarak gerçekten çok anlamlı olmuş. Bende en kısa zamanda tarifimi ekleyeceğim. Size kolay gelsin, görüşmek üzere
Uğur

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Eda'cım şimdiden kolaylıklar, tam bu aya özgü çok isabetli bir seçim olmuş, Hızlı Gonzalez de pek yakışmış pek bu etkinliğe :))

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Eda'cığım çok güzel bir etkinlik düşünmüşsün. Logo çok şeker. Hayırlı uğurlu olsun sana çok kolay gelsin canım inşallah katılabilirim yani katılmak için çaba göstericemmmm....Sevgilerimle

sibellebutikpasta dedi ki...

Sevgili Eda çok faydalı bir konu bulmuşsunuz, logo da cuk oturmuş:-)))Ben de kendi blogumda böyle bir kategori açacaktım, ilk tarifi de sana gönderirim... sen de biriken tarifler çoğumuzun acil kurtarıcısı olacaktır.
Kolay gelsin
Sevgiler

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

merhaba etkinlik konunuz ve logosu çok hoş etkinliğinize katılmak isterim ama gmaille nasıl göndermem gerek açıklarsanız sevinirim sevgiler alkım elmaninkabugu.blogspot.com

pervin dedi ki...

Sevgili edacım etkinliğiniz çok hoşuma giti gerçekten bu ramazan çok telaşlı oldu tatil dönüşü ev işleri derken herşeyi şipşak yapmaya karar verdim öylede gidiyor en kısa zamanda etkinliğinize katılıcam size kolay gelsin sevgiler...

pervin dedi ki...

Edacım logonun altındaki etkinlik kodunu bloguma eklemek için kopyalamak istedim fakat başarılı olamadım bu konuda yardımcı olursan sevinirim..

ayseyaman dedi ki...

Edacım şimdiden çok güzel işler çıkardın, fikirlerinle sayfanla renk kattın etkinliğe, ellerine emeklerine sağlık!
Sana kolaylıklar diliyorum..
Herşey için çok teşekkürler
Sevgilerimi gönderiyorum.

bir demet feslegen dedi ki...

Sevgili arkadaşlar...

Güzel sözleriniz, dilekleriniz gerçekten beni çok sevindiriyor ve motive ediyor.. Çoookkk sağolun hepinize sevgiler :)

Ayşe cim..
Sen olmasan bunlar olmazdı.. Yardımın ve desteğin, ilgin alakan olmasa napardım, sana da çookkk teşekkürler, sevgiler

pervin dedi ki...

Sevgili edacım etkinliğine şipşak yapılan sahur hazırlığımı gönderiyorum kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

canım gezinirken gördüm şipşak etkinliğini güzel bir etkinlik kolay gelsin bende tarif hazırlayabilirsem yollarım sevgiler....

pelince dedi ki...

Bende hemen tarifi yolluyorum..Kolay gelsin sevgiler...

Logoda şahane olmuş...

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım şipşak tarifim hazır patatesli yumurta kavurması gelip alabilirsin....

Adsız dedi ki...

Merhaba siteniz çok güzel. Etkinliği de görünce ben de katılayım dedim. Adresinize mesaj olarak yolladım ama bir sorun var herhalde. Beyazevim sitesinde şipşak tarifler adı altında bir tarif yayınladım. Bakabilirseniz sevinirim.Bu benim ilk etkinliğim olacak.İlginiz için şimdiden teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Merhabalar:)

Sevgili Eda etkinlige incirli mihriban tarifle,
katilmayi dusundum.Sayfamdan alabilirsin canim.
Boltarifli etkinlik olmasini diyorm
Kolay gelsin.
Selam ve Sevgiler.

İyi Bayramlarr.

Adsız dedi ki...

canım tarifi beğenmedinmi yoksa almamışsında...

sibellebutikpasta dedi ki...

Edacığım şipşak tarifin hazır; Çilli Kız, yayımladım, gelip alabilirsin. Sorun çıkarsa bana dönersen mail atabilirim. Kolay gelsin canım.

Adsız dedi ki...

canım sağolasın takıldım sadece, ama yinede tarifi göremedim, en aşağıdaki linklerde yazmıyor yanlışmı bakıyorum bilemedim... sevgiler canım, bayramın kutlu olsun...

bir demet feslegen dedi ki...

Sevgili beyaz evim,
Tarifte bir sorun yok, çok teşekkür ederim,ekledim tarifinizi
Sevgiler

Hayriye cim
son katılım 30 eylül canım, yayınlamaya 1-2 ekim gibi başlamam lazım
Sevgiler

Sevgili Özgül ve sevgili Sibel,
Tariflerinizi sayfalarınızdan aldım, çokk teşekkürler
Sevgiler kocaman

Adsız dedi ki...

canım ya bende yayınlıyorsun sandım ayrıntıyı kaçırmışım (30 eylülü) (hihihi) kusura bakma sevgiler....

Adsız dedi ki...

edacığım, etkinlik hayırlı olsun..

Ben de katılmayı pek arzu ettim ama yetişemedim.

Kolay gelsin.

Bu sırada blog manşete link eklenmiş ama başarısız olmuş. Adres kısmı eksik olmuş. Eğer sen eklediysen adres kısmına sitenin adresini kopyalayıp yapıştırman faydalı olacaktır.

Sevgiler canım benim

mutlu bayramlar

Unknown dedi ki...

Eda'cım merhaba bloğunu yeni keşfettim ve bayıldım hemen linklerime ekliyorum ki takip etmem kolay olsun,etkinlikte kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler,Derya

Cake Design by Pastanur dedi ki...

Merhabalar,
Blogunuzu cok begendim, bol sipsak tarifli etkinlik olur insallah.En kisa zamanda sipsak tarifimle gorusmek uzere.
Hoscakalin nurhayat