Cuma, Nisan 24, 2009

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı..

Bir 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı da yine güzel anılarla bitti.. Öyle coşkulu, öyle güzel geçiyor ki bu gösteriler, fazla söze hacet kalmıyor..

Yağmur yağacak mı acaba, yağmayacak mı stresini tüm meslektaşlarım gibi ben de yaşadım.. Ama çocukların duaları kabul oldu ve tören bitiminde herkes evlerine giderken yağmur damlaları da atıştırmaya başlamıştı..

Bunlar benim kız öğrencilerim..


Bunlar da erkek öğrencilerim..

Ve bu da naçizane ben.. :)

9 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Ne güzelll..Biz tören göremedik maalesef.İstanbul fırtına yağmur geçirdi 23 Nisan'ı.Mayıs'ta kutlanıcak kısmetse..Çok şık olmuşsun öğretmenim :)

bir demet feslegen dedi ki...

Canım arkadaşım, çok teşekkürler :)

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Biz sabah bir heyecanla kalktık ama nafile hava çok kötüydü.Heralde bu hafta içi kutlanıcak.İnşallah bir aksilik çıkmaz kızım çok hazırlanmıştı:)) Çocukların ve sen çok şık olmuşsunuz:)))Sevgiler..

bir demet feslegen dedi ki...

Aslıcım İstanbuldaki minnoşlara çok üzüldüm, umarım emekleri boşa çıkmaz..
Çocuklarımla uyum içinde olayım diye öyle giyindim, sağol canım :))

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Edacım harika görünüyorsun! Keşke bizim de böyle öğretmenlerimiz olsaydı :) çocukların da çok şeker olmuşlar :) biliyo musun ben hiç böyle törenlere katılmadım, hocalar bizi hiç törenlere sokmazdı, daha çok ders çalışmamız için.. lise 2'de 19 mayısa katılmıştık sadece ama ne eğlenmiştik :D

bir demet feslegen dedi ki...

Marjocum çookkk teşekkürler, ne güzel sözler böyle :)
Ciddi misin, ben de tam tersi nerde etkinlik orda ben.. :)
Arı Maya ile başladım, tiyatroydu, folklordu, hiçbirinden eksik kalmadım :))
Eğlenceli olmaz mı lisedekiler çok başkadır.. :D

Prima Donna dedi ki...

çocukların bayramında bu kadar güzel giyinen öğretmenler heryerde olmalı:) tebrik ederim sizi, ne mutlu o öğrencilere.

bir demet feslegen dedi ki...

PrimaDonna, hoşgeldin..
Beğendin mi gerçekten.Hiç öyle klasik tarz giyinen meslektaşlarımdan olamadım :)Annem de emekli öğrt. ve hiç beğenmiyor bu tarzımı, şık şıkıdım takımlar içinde olmamı istiyor sanırım :))
Çookk teşekkürler :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

kız erkek tüm öğrencileriniz ve özellikle siz çok şıkmışsınız. Tebrikler