Pazartesi, Haziran 08, 2009

Çilekli Smoothie

Evet biliyorum, daha iyi fotoğraflayabilirdim ama idare ediverin artık.. Aşk-ı memnu'yu izlerken reklam arasında yaptım ve resimledim, zira sahne kaçırınca hoşuma gitmiyor hiç :)
İyi fotoğraf için tarifin orjinaline Yasemin'in sitesine tıklayın...
Ben de minik bir kaç değişiklikle ve arşivim için aşağıya aktarıyorum :

Malzemeler
(4 bardak için)
30 adet çilek
3 yemek kaşığı süzme yoğurt
3 top vanilyalı dondurma
3 çay bardağı süt
3 yemek kaşığı kaşığı bal
Fotoğrafta ki büyüklükte hazırlayacağımız her bir bardak için, malzemelerimizi derince bir kaba alıyoruz. Kullandığımız tüm malzemelerin soğuk olmasına dikkat ediyoruz. Blendırdan geçiriyoruz. Nane ve çilek ile süsledikten sonra isterseniz buz ekleyerek servis ediyoruz.
Afiyet olsun.

6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Tam benim damak tadıma uygun:))
Ellerine sağlık canım...

Unknown dedi ki...

Edacım ellerine sağlık harika bir lezzet öpüyorum...

ASLI dedi ki...

Sevgili Eda, Ellerinize sağlık. Ben de bir çilekli smoothie tarifi buldum yalnız benimkinde dondurunuz diyordu sanki kaşık kaşık yenecek birşeymiş gibi. Ben içilecek olanı tercih ediyorum sanırım.

JustMakeup dedi ki...

Ayy ben bayılırım buna harika bir tarif Eda'cım!
Süzme yoğurt fikri ilginç, ben hiç denemedim onu, diğer malzemelerle yapıyodum. Bal yerine şeker katıyodum ama bal koymak çok daha mantıklı. Yarın mutlaka bu haliyle deneyeceğim;)

bir demet feslegen dedi ki...

PEMBE TATLAR, NE GÜZEL, DAMAK TADLARIMIZ BENZİYOR DEMEK..

DERYACIM TEŞEKKÜRLER.. :)

ASLICIM, SMOOTHIE DONDURULMAZ DİYE BİLİYORUM.. YANİ TÜM MALZEMELER SOĞUK KULLANILIR AMA .. BİLEMEDİM ŞİMDİ ŞAŞIRDIM..

DERYACIM BU TARİF SENİN İÇİNDİ ZATEN, PRATİK YA HANİ.. :)
EVDE YAPMASI AYNI ZAMANDA DIŞARIYA GÖRE DE ÇOK HESAPLI. G.J. DE İÇSEN BİR TOP DONDURMA İÇİN 2.5 TL EKLİYORLAR HESABA :)) SÜZME YOĞURT KREMAMSI BİR KIVAM VERİR, BAL DA ŞEKERDEN ÇOK DAHA İYİ VE SAĞLIKLI :)

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ellerine sağlık canım. İşlerin yoğunluğundan biraz geç oldu benim ziyaretim. Ama olsun, uğramışken Üzerine yeni yazılarınıda okudum.

Sevgiler...