Cumartesi, Haziran 13, 2009

Japon Pazarı...


Şu an beni dışarıdan görseniz, delirmiş herhalde dersiniz :)
Ama benim, kendimde sevdiğim bir özellik bu.. Küçük şeylerle mutlu olabilme becerisi..
Çocukluktan da hiç vazgeçmeye niyetim yok. Ruhum öyle, ne yapayım..
Japon pazarı adlı blogu biliyorsunuzdur.. Siparişlerim dün geldi.. Bu sitenin sahibeleri 2 zarif kız kardeş..

Bunları taaa Japonya'dan buraya kadar taşımış, gayet özenli, düzenli bir şekilde paketlemiş, kızım ve benim için zarif hediyeler bile düşünmüş.. Ve ve.. çok duygulandım, benim sabun köpüğü sevdiğim ayrıntısını blogumda gizlenen yerlerde görüp, havalara uçtuğum bir sürpriz yapmış..
Bu arada, bugün şanslı günüm galiba.. Kardeşim de tabanca şeklinde, köpükler püskürten bir alet almış :)

Ne diyeyim, çok teşekkür ederim.. Bazı kelimeler var ki, hissettiğin mutluluğu taşıyamaz, yetmez..

Ben de öyleyim şu an..

Zaten sabrına hayran kaldım.. Mailleşmelerimizde sorduğum sorular, istediğim şeyler için yaptığım tarifler, hatta abartıp fotoğraflarla tarif etmeye çalışmam falan filan, çok şekerdi verdiğin cevaplar :)

Blog dünyasını ve bu dünya sayesinde edindiğim dostluklar için minnettarım..
Ben artık müdaviminizim kızlar.. Sipariş eylemlerim devam edecek :) Kurtuluş yok benden size..
Evet sayın okuyucu, alışveriş yapmak istersen Japonya'dan tıkla lütfen...

11 yorum:

cesetizleri dedi ki...

serrose'ninmiş ya ben ilk kez görüyorum. :(

Unknown dedi ki...

Edacım mutlu pazarlar ne çok şey almışsın iyi günlerde kullan öpüyorum...

bir demet feslegen dedi ki...

Æ@ Cesetizleri, evet serrose ve sermoon.. Olsun bak şimdi öğrendin :)

Æ@ Deryacım çok sağol, teşekkürler..

Pembe Tatlar dedi ki...

;Canım iyi günlerde kullan hepside çok cici...
Mutlu pazarlar:)

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Ay ne çok şey var :)) Güle güle kullan Eda'cım. Ben de bayılıyorum Japon pazarına, çok güzel şeyler var :D

bir demet feslegen dedi ki...

Æ@ Pembetatlar, sağol canım sana da mutlu pazarlar..

Æ@ Marjom, aynen, ben de bayılıyorum, teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

güle güle kullan canım.

sermoon dedi ki...

canımmm o kadar sevindikki beğenmene
inanki okurken bizde çok duygulandık o içten ve sıcacık cümlelerine...
Ben hiç sıkılmadım sana yazarken ve kendime birşeyler arıyor telaşında gayet mutlu ve isteyerek aradım sordum istediklerini..
Serrose ve ben çok kocaman teşekkür ediyoruz sana.
ve özel bir teşekkür sana çocukluğumuzun baloncuklarını şampuandan yaptığımız köpükleri hatırlattığın için .
çok kocaman sevgiler sana

zehra dedi ki...

cok guzelmıs cıcılerın ıyı gunlerde kullan gule gule eskıt:)

neslihan erzincan özgür dedi ki...

güle güle kullan canım.sevgilerimle...

JustMakeup dedi ki...

Eda'cım güle güle kullan, çok şeker görünüyorlar;))