Pazartesi, Ekim 26, 2009

İşte O Şiir..


Adnan Bey'in evlenme yıldönümlerinde Bihter'in gözünün içine baka baka okuduğu o şiir.. En sevdiğim şairden..

Ben güzel gözlü kadınları severim

Bir de küçük ayaklıları, uzun boyunluları

Hem nasıl severim, öyle severim işte

Terler avuçları, kesilir solukları.

Ben mahzun kadınları severim,

Yavru ceylanca kadınları, ürkekçe,

Hem nasıl severim, öyle severim işte.

Bilemezsin ne güzeldirler öpüştükçe,

Ben akıllı kadınları severim,

Düşünen, az konuşan, çok bilen,

Her yerde her zaman nazı çekilen,

Hem nasıl severim, öyle severim işte.

İçimde büyük, sonsuz ateşler yanmalı

Ölümüm bile o kadın yüzünden olmalı.

Ümit Yaşar Oğuzcan

10 yorum:

mutfakcini dedi ki...

Ahhh ne güzel Adnannnn.Ay pardon şiiirrrr :)Varmı böyle biri gerçek hayatta acaba ya
.Nasıl romantikti o sahne.Nankör Bihterr nankörrrrr :)

Pembe Tatlar dedi ki...

Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

tugbatugba dedi ki...

woww güzel şiirmiş...

bir demet feslegen dedi ki...

Ebrulim, gerçek hayatta Adnan olmalı ki, usta Halid Ziya Uşaklıgil esinlenip de bu romanı yazmış sanıyorum..
Sorun bence şu ki, Adnan'lara böyle nankör Bihter'ler düşüyor ;)
Nankör Bihterlere de dinsizin hakkından imansız gelir misali Behlül'ler düşüyor :)
Zafer galiba sabırla sırasını bekleyen matmazelin olacak..

Pembe tatlar, sana da mutlu haftalar canım..

Tuğba, Ümit Yaşar ne de olsa ;)

kara kitap dedi ki...

ümit yaşar'ın bütün şiirlerini severim.genç kızlık yıllarım beni de böyle şiirlerdeki gibi sevecek birini beklemekle geçti.ama maalesef bulamadım bir prens.

mutfakcini dedi ki...

Eda'cım yok yok Adnan yok :) Yazar da hayali bir kahraman yaratmış işte,hemcinlserim keşke böyle olsalar demiş,ama nafile :)

bir demet feslegen dedi ki...

Kara kitap, aslında hepimiz bir prens beklemedik mi.. Unutmayalım ki, biz prens beklerken kimileri de prenses bekledi.. Kimileri kavuştu, kimileri hala bekliyor, kimileri de ümidi çoktan kesti..
Galiba kavuşamayınca adı aşk oluyor.
Neyse, sonuçta bu tür duygular olmasa bu ölümsüz yapıtlar da olmazdı değil mi ;)

Ebruliiii, güldürdün beni ilahi, yazar niye desin keşke hemcinslerim böyle olsun diye :))))
Demek ki yazar da öyle bir karakterdi belki de.. ;)
Vardır vardır bir yerlerde merak etme. Belki öyle yalılarda yaşamıyodur, bir pırlanta set seçicem diye kızkardeşi ile kafa kafaya verip hangisi layıktır diye düşünmüyolardır belki ama yüreği Adnan'lar vardır herhalde :)
Tıpkı renk skalasındaki gibi karakterler de çeşitlidir muhakkak ;)
7 sinde ne ise 70 inde de o yani :)))

mutfakcini dedi ki...

Eda'cım bundan sonraki yorumu telefondan yapıcam artık :))kız adam iyi niyetli,yazar yani :) dünya güzellik dolu oslun sitiyodur dilemiştir işte ne biliimm :)) anlatıcam ben sana telefonda dur :))

Adsız dedi ki...

böyle insanlar var daha iyileri de var.sadece bu kadar edebi konuşmuyorlar. bayanlar dil güzelliğini kalp güzelliğine tercih ettikçe çok ararlar daha..
fanatik..

LeylaK dedi ki...

Ben çok mu görsel düşünen bir insanım acaba,o sahnede ne şiiri ne de Adnanı düşündüm,bence bihterin elbisesi çok hoştu haa :)))
Hakkını yemeyelim Ümit Yaşar Oğuzcan harika yazmış.