Çarşamba, Kasım 11, 2009


Yazmayayım yazmayayım dedim ama bir kaç cümle dökülmeden olmayacak..

Hani sınıfta bir ya da iki öğrenci yaramazlık yapar da bu yüzden tüm sınıf azar işitir ya, durum biraz buna benzeyecek ama..

Sonuçta bu platformda hep güzel şeyler paylaşmak istiyorum sizlerle..

Son zamanlarda yazı motivasyonumu düşürmeye yönelik isimsiz yorumlar alıyorum ve elbette yayınlamıyorum burada, görsel kirlilik olmasın diye..

Her zaman eleştrilere, fikirlere de açığım üstelik..

Bir yazım, bir fotoğrafım beğenilmeyebilir; olabilir bu belirtilebilinir de..

Ama saygı sınırları çerçevesinde..

Siteye girmezsiniz, okumazsınız olur biter.. Ama oturup ta, cümleler üstüne cümleler yazıp, hele ki bir yemeğe, bir nimete iğrenç diyebilmek ve dahaları.. Nasıl bir ruh halidir bilmiyorum.

Emeğe saygı lütfen..

15 yorum:

EBRULİ dedi ki...

Ben biliyorum nasıl bir ruh halidir bu Eda'cım.Hasta bu kişiler,Gerçekten hasta ama,benzetme filan yapmıyorum.Kendileriyle problemleri olan insanlar.Meyve veren ağaç taşlanır öğretmenim di mii ;) ya aslında adını yazsa da,iyi bir psikiyatri danışmanı bulsak kendisine.Sevaptır.Bir hastayı iyileştirip topluma kazandıralım.Çocuklara küçücük yaşlarda öğrettik biz sevmedikleri yemek karşısında iğrenç denilmeyeceğini.Nimete saygıdır,Allah'a günahtır.Baştan bi eğitim gerekiyo bu arakadaşımıza işte,enn baştannn.Yemeğe de,her türlü emeğe de saygı lütfen..Keşek ben d esenin kadar düzgün cümleler kurabilsem,ifade yeteneğim olsa keşek senin kadar.Sen 1-0 öndesin güzelim,ÖĞRETMEN'im benimm ,güzel arkadaşımm.Ay bak meşgul etti bizi gerekesiz kişi.Öptüm canım,yola devam ;)

Eda dedi ki...

Ebrulim, kesinlikle hasta tabii.. Allah bilir blogu falan da vardır, biz de gidip bunu okuyoruzdur ne bileyim, paranoyak oldum iyice..
Ah canım benim güzel konuşamayan ve düşünemeyen ne öğrt.ler var, sen son derece güzel ifade ediyorsun kendini. Çünkü kalbin güzel..
Meyve veren ağaç taşlanırsa ülkede ne ağaç kalır ne orman..
İşte aynen böyle olur.. :)
Ve Allahın bize verdiği bir nimete iğrenç demek.. O bir lokmayı bulamayan onca aç insan varken dünyada..
Ne duyarsız bir toplum olduk ya..
Asıl iğrenç olan bu aslında..

EBRULİ dedi ki...

İmla hatalarıma bakarmısın,ne diyosun şimdi:ebruli sıfırrr,yerine oturr :))

Eda dedi ki...

Delisin sen ya :) hiç dikkatimi bile çekmedi sinirden :P

Hülya dedi ki...

Eda'cığım geçenlerde böyle birisi de benim "havuçlu-tarçınlı kek" tarifine bu tarz bir yorum yazmıştı ben uzuuun bir cevap döşendim...
Bir bak istersen.
İnsanlar çok garip beğenmezsen okuma, bu hırsın saygısızlığın kaynağı nedir anlayamıyorum.
Sevgiler...

Eda dedi ki...

Hülyacım okudum :) olmaz böyle şey.. aynen bana da taa 2 sene önceki bir yazıya bırakılmış en son..
senin de dediğin gibi çok vakitleri var bu insanların..
okuyucularım için senin yazının linkini de hemen ekleyeyim, ibret olsun :))
http://birtutamzencefil.blogspot.com/2008/12/issiz-ada-nin-havulu-tarinl-keki.html

pembe tatlar dedi ki...

Kendini bilmez saçma sapan kişiler...
İşi gücü olmayan etrafıdakilerle uğraşıp bununla zevk alan zavallı kişiler....

Yazıp kaçmak çok kolay....

EBRULİ dedi ki...

verdiğin linke de baktım canım.pesss diyorum.Zamanları bol bu insanların,kitap filan okuyarak değerlendirseler halbuki di mi :)Kişisel gelişim kitapları mesela :)Keki kare kare kesicne beğenmemiş,üçgen seviyodu belki :Pp bak potansiyel var aslında,matematiğe yatkın olabilir :Pp cevabını da güzel almış ama,birtutamzencefil arkadaşım güzel yapıştırmış:)) anlayana tabii.öptüm canımm

Tombuk dedi ki...

Edacım,
Böyle bir şey olmasına hem üzüldüm hem de sinirlendim. Nedir bunların derdi Allah aşkına? Efendi efendi söyle ne söyleyeceksen. Niye insanları kırıcı konuşuyorsun, değil mi? Hoşuna gitmiyorsa girme bu sitelere..Zorla mı yani. Biz burada keyif aldığımız bir şeyi yapıyoruz. Nedir bu öfke..
Takma kafana Edacım.. Yola devam.
Çok öpüyorum seni. :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Böyle olaylara çok üzülüyoruz . Hiç takmamak gerek ama etkileniyoruz doğal olarak. Sıkma fazla canını, sevgiler gönderiyoruz sana

Polsera dedi ki...

Arızalı onlar... Valla billa ben artık böyle düşünüyorum ve ciddi ciddi hepsinin bir psikologla beraber terapiye ihtiyaçları var. Ben böyle kabul ediyorum artık. Hayır gelip beğenmedikleri şeyler dişe dokunur şeyler olsa zerre gamlanmayacağım bu kadar. Yazdıklarıyla ya durumlarının sizden daha iyi olduğunu belirtip "ben bilirim" havasıyla ukalalık yapıyorlar, ya cidden hayat standartlarının seninkinden düşük olduğunu fark edip komplexe girip tüm bu ezikliklerini senden benden çıkartıyorlar ya da aynaya baktıklarında kaşlarını göremiyor olacaklar ki "gözünün üstünde neden kaşın var?" diye gelip sana patlıyorlar...
Harbi psikolojik sorunları olan insanlar bunlar. O sebepten takmaya bile değmiyor. Dediğin gibi okumazsın kapatırsın olur biter... Fakat bunu algılayabilecek yada bu şekilde davranacak kültürde değiller ne yazık ki. Bir de falz uzattım biliyorum ama şahsi fikrim genelde googledaki aramalar sebebiyle gelen insanların bu tarz yorumlar bıraktığını düşünüyorum ben blog tecrübesi olanların böyle bir şey yapabileceğine ihtimal dahi vermiyorum. Eh internet kullanımı için belli standartta bir zeka,görgü ıvır zıvır seviyesi belirlemedikleri için...
Takma valla takma boşver :D

Eda dedi ki...

Pembe tatlar, Çocukla Çocuk, Tombuk'cum
Desteğiniz için çok teşekkürler arkadaşlar sizler gerçekten yazma gücü veriyorsunuz :)

Eda dedi ki...

Polseracmm hoşgeldin, sefalar getirdin. Hiç de uzun falan değil, bayılırım ben böyle detaylı yorumlara..
Aslında haklısın bence de çoğu google aramaları..
Diğer türlüyse zaten, ruh sağlığından ben de şüphe ederim onların..
Çok teşekkürler yine gel hep gel:)

Polsera dedi ki...

Hep gelicem valla :) Zira ben yemek yapmayı bilmeyen bir insanım ve blogunda hem yemek hemde güncel konuların olması çok sempatik geldi gözüme :P
Akşama gelip bol bol didikleyeceğim her yeri :)

Eda dedi ki...

Polseracım ne tatlısın sen yaaa :) Zaten Iraz la ortaklığın olmasından az çok senin de nasıl biri olduğunu tahmin etmek zor değil :) Irazı çok severim ben, tanışmadık ama, kalpten severim..
Son aylarda makyaj çantama eskisi kadar sık gelip ilgilenemiyorum bazı telaşlarımdan dolayı, ama az kaldı, seni de sorularımla bunaltırım Iraz gibi :))