Pazar, Ocak 24, 2010

Ödüller, Mimler ve Birikenler..


Yorumlarınız ve eleştrileriniz bana çok iyi geldi arkadaşlar, herkese çok teşekkür ederim. Az yazdığım konusundaki eleştrilerinizi dikkate aldım. Aslında 6 ay yemek yapmasam beni idare edecek tarif ve foto. arşivim var, gereken ilham en kısa zamanda bulnacak ve daha çok yazılacak söz..

Birikmiş bir ödül ve mim vardı..

Hayat belki bazen adlı sıradışı buldğum ve çok beğendiğim blog arkadaşım beni tekrar bir ödüle layık görmüş( gün ışığı ödülü ) , birden fazla ödül göz çıkarır mı, çıkarmaz diye de hoş bir yorum göndermiş, kendisine çok teşekkür ediyorum, tüm blog arkadaşlarıma da bu ödülü gönderiyorum sevgilerimle beraber..

Sonra Ebrulimin bekleyen bir mimi vardı, hakkımda 7 ilginç şey, imiş..

Hep derim bu tür mimleri keşke bizi iyi tanıyanlar cevaplasa diye :)

Kendimle ilgili bana göre ilginç 7 şey,

***İlk maddeye yazmaktan hiç de gocunmayacağım, eminim bir adsız çıkıp, kendimi övdüğümü söyleyecek ama, yaş aldıkça şunu daha da iyi fark ediyorum ki, fazlasıyla iyi niyetliyim.. Hatta öyle ki, beni kandırmak çok kolay, ilginç olan tarafı bana göre bu.. Hem de hiç iyi bir şey değil, olan yine size oluyor çünkü..

***Deli gibi nette dolaşırken, hala kağıt gazete okumayı seven tarafım var, netten gazete okumam o kağıtla elim temas etmeli.. Yazılı basında çıkacak son, daha doğrusu son basılacak kağıt gazete tarihi için 2046 yılını kehanet etmişler ama bilemiyorum ne derece doğru.. Yeni nesil hiç almıyor, onun farkındayım..

***Herkes mağaza mağaza kıyafet v.s bakarken ben mutfak eşyası satan yerlerde kamp kuruyorum :)

***Deli bir anneyim, kendi kendimi yiyip bitirenlerden, eziyet edenlerden..

***Kendi işimi ancak tam anlamı ile kendim yaparsam mutlu ve tatmin oluyorum.

***Sinirlenince dişlerimi sıkıyorum.

***Yemek blogum var ama bir de makyaj blogum olsaymış hakkını verecekmişim, çok meraklıyım her türlü makyaj malzemesine, almaya, denemeye, limited edition ürünleri kafaya takmaya :)

***7 madde denmiş ya mesela, 8. işareti koymak hoşuma gitti, kurallara çok bağlıyımdır aslında. Ama bende ilginç özellik say say bitmez ki.. Takıntılara daha girmedik bile :)

Mesela son zamanlarda sanki takılacak bir sürü derdim yokmuş gibi neye taktığımı da söyleyeyim, beni izleyen herkesi ben de izlemeye alıyorum ya hani, ama son 1 aydır, max. izleme kotası ( 300 kişi izliyormuşum arkadaşlar) doldurduğum için yeni izleyici alamıyorum. Bunu çözmeye çalışacağım ama elim değmiyor, bu el değmeme meselesi bile huzurumu kaçırabiliyor, bilmem anlatabildim mi ;)

Ve, okul yıllarında vize - final zamanları olması gayet normal ama şimdilerde anlam veremediğim şu durum : bu gece de uyumayayım, şunu şunu halledeyim diye niyet edilerek, siyah çayın yeşil çaya, yeşil çayın nescafeye, en son da espressoya nihayetlendiği uyku kaçırsın diye içilen tüm bu şeylerin beni mışıl mışıl uyutması ilginç geliyor. Şu anda aynı zincirlemeyi yaşamaktayım bu yazıyı yazabilmek için, ama gözüm yatakta..

Gelelim paslara :


Kolay gelsin :)

4 yorum:

MAVİ TUTKU dedi ki...

İlk maddede yaptığınınızı hala yapıyorsanız kötü ama ya, yani öyle çiğ öyle sığ insanlar suistmal ediyorki insanın bu yönünü, sonra hayatınıza gelen doğru insanlar bunun ceremesini çekiyor.
Bende deli babayım sanırım, çocuklarımın ufak bir sorunu olsun anında çzömek istiyorum, büyüyünce rahat etsinler diye çabam var ya olmazsa diye içim içimi yiyor, öyle babadan dededen de servet yokki tuzu kuru olsunlar.
Gerçekten yapılacak işin tamamını yapmazsam içim rahat etmiyor.
Baya tutan varmış.:) He birde takıntımı demiştinizz, oy oy hele saçma sapan yanlış şeylere çok takarım hiç tahammülüm yoktur hele şimdi artık hiçç yokk..

mutfakcini dedi ki...

Teşekkür ediyorum yanıtlar için ve de öpüyorum :)Ben de kendi işimi yapmalıyım diyorum,perişan oluyorum.Ne temizliği beğeniyorum,ne başkasının yaptığı alışverişi.Huysuz oldum ben galiba ya :)

elif dedi ki...

canım teşekkürler mim için en kısa zamanda yayınlıcam:)sevgiler canım..

Meleğin Mutfağı dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşım, beni mimlemişsin, çok mutlu oldum. Yeni blogger açtığım için, her şeyi yeni öğreniyorum. Nasıl mimleyeceğimi öğretirsen sevinirim.Hayırlı günler...