Cuma, Mart 12, 2010

Çantamın içindekiler'den çekiliş..


Çantamın içindekiler blogu nefis bir çekiliş düzenliyor, kendi cümleleriyle verdiği hediyeleri aşağıya aktarıyorum :
*** Hediyeleri secerken sizin en cok begendiklerinizi secmeye ozen gosterdim.Ayri ayri onlari sizlerle tanistirmak istiyorum:Once Jessica'nin sizlere hediyesi olan Konad- Stamping Nail Art kit ve m21, m26 ve m07 nolu plateler,
Bu arada kit in icinde bir scraper, stamp, m02 nolu plate, beyaz mini boy ozel dizayn ojesi bulunmakta.Vee Forever21... Capali kolye, 3lu kupe ve yuzukler.. Sondakine bayildim! Kendime de almam gerek
Gelelim ojelerimize:Cok sevdigimiz OPI in Alice in Wonderland koleksiyonun mini seti.. Icinde benim piriltilim da var.Bu da Essie'nin Winter 2009 Sweet Time of The Year koleksiyonun mini seti.Daha onceden bahsettigim mint apple candy nin koleksiyonu :)
1. Sally Hansen- Celeb City2. Sally Hansen- Lightening3. Sally Hansen- Sonic Bloom4. Sally HAnsen- Lite5. Claires's Mood- calm,wild 6. Claire's Mood- Fabulous,Funky7. OPI- Koala Berry (cok guzel bir fusya tonu)8. OPI- Hot &Spicy9. OPI- Over The Taupe10. OPI- Gargantuan Green Grape11. OPI- Comet Loves Cupit12. OPI- Jade is the new black13. China Glaze- Emerald Sparkle* Listedeki ojelerin hepsi tam boydur.

Hiç yorum yok: