Pazartesi, Mart 29, 2010

Kaymak Tadında..


Bu ürünü denemeyi uzun zamandır istiyordum fakat kullanım alanlarını düşünmekteydim. Nerede kullandığımı bir sonraki yazımda muhtemelen akşam yayınlayacağım, ancak şimdi tadından bahsetmek istiyorum, gerçekten de kaymak tadında..

Krem şanti gibi yapıyor ama kaymak tadında bir ürün çıkarıyorsunuz. Folyoya sarıp dilimleyince de çok şık bir sunum oluyor..

1 su bardağı soğutulmuş süt ile hazırlanan bu ürün, buzdolabında veya buzlukta bekletilerek istenilen her an servis edilebiliyor.Revani, Şekerpare gibi şuruplu tatlıların ve Kazandibi, Tavukgöğsü gibi sütlü tatlıların üzerinde sunulabiliyor.

Denedim, tavsiye ederim..

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Gerçekten harika bir lezzet favorim oldu:D

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

eda gerçekten !!!! haklısın.
bende damak tadı-gül de ikram ettiği enfes ayva tatlısının yanında tatmış,
hayran kalmıştım.
çok başarılı bir lezzet yakalanmış

elif dedi ki...

edacım ben de ilk cıktıgından beri bayılarak kullanıyorum bu kremsantiyi.cok nefis oluyor hem pastalarda,hem serbetli tatlılarda.sevgiler canım..

Cocukla Cocuk dedi ki...

Ayva tatlısı yaptığımda kaymak almayı unutup, yakında da bulamayınca mecburen denemiştim ben de, gayet başarılı