Pazartesi, Mart 22, 2010

Ödüllerle geldim, buradayım..

Benim ihmal etmemem gereken bir blogum vardı değil mi, son zamanlarda nedense yazı yazamıyordum. Bunu bugün kırmayı planlıyorum..
Biriken bir sürü şey vardı, paylaşamadan geçti..
Bekleyen 2 güzel ödülüm var öncelikle.. Sevgili arkadaşlarım Leyla ve Betül'den..


Leyla'nın ödülü Dostluk ödülü .. Blog dünyasına adım attığımdan beri öyle çok dost edindim ki, hepsine buradan bu vesileyle teşekkürü borç bilirim. Kimiyle iletişimim kopmuş olsa da herkesin kalbimde ayrı bir yeri vardır ve çok değerlidir, unutmayınız.. Ben yapılan iyilikleri de kötülükleri de unutmayan bir oğlak burcuyum ne de olsa ;)

Diğer ödülüm de Betül'den gelen Yaratıcı blogger ödülü, çok teşekkür ederim.. Blogum ne kadar yaratıcıdır bilinmez ama burayı çok sevdiğim bir gerçek.. Keşke daha çok vakit ayırabilsem..
Bu ödüllerin bir takım kuralları var elbette ama paslayabileceğim neredeyse kimse kalmamış o sebepten ben, tüm blogger arkadaşlarıma dostlukla sevgilerimi gönderiyorum..

3 yorum:

KİANA dedi ki...

Kutluyorum sizi.. Güzel bir blogunuz var..Çok beğendim. Ama beğendiğim en güzel yanınız çocuksu yanınız. Yürekten, içten paylaşımlarınız var. Devamını dilerim arkadaşım. Sizi tanıdığıma çok memnunum. Sevgiyle kalın..

mutfakcini dedi ki...

Oh yakışır arkadaşımaa.Hayırlı uğurlu olsun bitanemmm :)

bir demet feslegen dedi ki...

Kiana, çok duygulandım, teşekkür ederim, anlaşılabilmek ne hoş..
sevgiler

Ebrulim, sağol canım benimm