Pazartesi, Ocak 21, 2008

Komik Diyaloglar...

-E: Bir daha ne zaman geleceksin ?

-N: Ben de sana onu söyleyecektim (sessizlik...) Artık gelemeyeceğim ben...

-E: Nasıl yani...Nasıl ya! (sessizlik) Beni bırakamazsın, bunu bana yapamazsın...Zaten binbir nazla geliyorsun...

-N: Artık vaktim de dayanacak gücüm de yok! Biraz da kendime vakit ayırmak istiyorum...

-E: Ben ne olacağım...

-N: Sen daha gençsin...Bulursun yeni birini...

-E: Bulamıyorum, çok aradım ama kimse yok...Demek benden vazgeçiyorsun...Peki ya diğerleri...Kim onlar? Kim o şanslılar, vazgeçilmeyenler...

-N: Onlar çok yaşlı. Onları bırakamam. Zaten hafta içi çocuk bakıyorum. Bir tek hafta sonları var, çok zor oluyor temizlik, yoruluyorum...

-E: :(( Peki, sen nasıl istersen :(

Her saat başı :

-E: Demek öyle, beni sattın... :((

Aradan bir kaç saat geçer...

-E: Demek bu son beraber günümüz...

-N: Tamam tamam...Darda olursan çağır, gelirim...

-E: Eskisi gibi ama ;)

-N: Ama bak aksayabilir, ona göre...

-E: :))) Seviyorum seni...

3 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Ah Eda'cım benim de bir S var Tokat'ımda kaldı ahhh ahhh
:))

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Neyse tatlıya bağlanmış :)

Adsız dedi ki...

Adaş bende seni seviyorum ya çok matraktı!