Çarşamba, Haziran 04, 2008

Kahve, Kitap ve Çikolata Etkinliği..


Sevgili Burçak'ın düzenlediği Kahve Kitap ve Çikolata etkinliği sebebiyle bugün gelen kargo beni sevindirdi..

Sevgili Lale..İnce zevkin için çok teşekkürler.. En sevdiğim yazar, ondan da ilginci kitabın adı..En sevdiğim renk olan mor..Lale'cim bunu yazmışmıydım acaba yazılarımda, ben bir morkoliğim :)

Ve şirin mi şirin iki mug göndermiş bana, kitabımın yanında içeceğim nefis kahvelerle kullanmam için..

Böylelikle yeni bir arkadaşım daha oldu..

Tekrar teşekkürler Burçak..

3 yorum:

lalecik dedi ki...

Edacığım sevindim seni mutlu ettiğime. Seni tanımaktan da çok memnunum.
Sevgiler.

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan Edacığım. Etkinliğe katılmayan biri olarak katılanların yazılarını gördükçe çok imrendim...

Bir dahakine katılırım inşallah...

Sıcacık sevgiler...

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Hediyelerini güle güle kullan canım...Ben bu etkinliğe katılamadım ama inşallah birdahaki sefere öptm...