Cumartesi, Kasım 01, 2008

Tavuk mönü


Evde sık sık yapılan bir menü :) Öyle kolay, pratik ve lezzetli ki..
Marketten bir tabak (yaklaşık 4 kişilik çıkıyor) kalça biftek alınır. Tavuk parçaları; zeytinyağı, kekik, tuz, soya sos (1 yemek kaşığı kadar), sarımsak ile harmanlanır, bu karışımla bir müddet bekletilerek marine etmek de mümkün..
Teflon tencereye hepsi konur ve ağzı kapalı bir şekilde önce sulanıp, sonra sularını çekip nar gibi kızaran tavuklara dönüşmesi beklenir. Yanında pilav ve salata tamamen servis önerisidir :)
İyi hafta sonları..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Hem pratikliği hemde lezzeti nedeniyle, çoğu zaman kendi uydurmamız Tavuk Menü bizim evdine vazgeçilmezidir :)
Ellerine sağlık Edacım.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

Eda'cım çok şık ve leziz ellerine sağlık,sevgiler...

Adsız dedi ki...

Bayılırım tavuğa,soyalı olursa bir de.Yanında pilav ve salata oh oh.kahvaltı etmeden canım tavuk istedi :) Eline sağlık:)

şeker pasta dedi ki...

Eda'cığım oğlumun en sevdiği yemektir tavuğun her çeşidi, bende tavukta soya sosu kullanmayı çok severim.
Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Çok severim Edoş tavuk yemeklerini bu aradaizleme şeyini ekle diycektim eklemişsin aldım takibe :)

Unknown dedi ki...

Tavuk olmasaydı ne yapardım bilmiyorum. kurtarıcım benim şimdi yine kalkıp tavuk kızartıcam.
ellerine sağlık canım
öpüyorum

Cocukla Cocuk dedi ki...

Canım çekti akşam akşam. Afiyet olsun, ellerine sağlık