Cumartesi, Şubat 14, 2009

Patates köftesi



Malzemeler :
7 - 8 Patates
1 Fincan galeta unu
1 Su bardağı rendelenmiş kaşar
1 Fincan un
1 Yumurta
Kara biber, kırmızı biber, tuz.
Kızartmak için çiçek yağı
Patatesleri soyduktan sonra dörde bölerek haşlayın. İyice piştikten sonra ezin, rendelenmiş bol kaşar peyniri, karabiber, kırmızı biber, yumurta ve un katıp, iyice karıştırın. Bu karışımdan isterseniz parmak biçiminde, isterseniz yuvarlak biçimde köfteler hazırlayın. Bu köfteleri önce una, sonra yumurtaya, sonra da galeta ununa bulayıp kızartın.
Ben kuru köfte ile servis yaptım..
Afiyetler olsun..

8 yorum:

AskinAy dedi ki...

sanada afiyetler olsun canim ellerine saglik...servis tabaginda ne'de güzel görünüyorlar öyle...sevgiler.

Adsız dedi ki...

Yeme de yanında yat :) Ay ben kilo almiim de kimler alsın.Deniicem hemen şimdi valla ansıl canım çektiii.Ellerine sağlık maharetli arkadaşım benimm.

Handan dedi ki...

http://handannkaleminden-handan.blogspot.com/2009/02/bloglara-dair-2.html

Özlem dedi ki...

Sevgili Eda, sıcak sıcak ne güzel bir lezzettir patatesli köfte.Ellerine sağlık, sevgiler.

Betül İnce dedi ki...

Ben de çok severim, ellerine sağlık Eda'cığım, çok güzeller.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

etlerin köftelerin yanına, hoş bir alternatif olmuş.
Ellerine sağlık canım

TOKEVİNAÇKEDİSİ/1000NUR dedi ki...

patates köftesinin parmak şeklinde olanlarının hazırından almıştım dondurucudan çıkartıp çıkartıp yiyorduk. şimdi ise tarifi var elimde :)
ellerinize sağlıkkk

ahsapboyaci dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım hayırlı akşamlar