Pazartesi, Şubat 16, 2009

Şimdi haberler...


Gecenin bu saatinde kafama takıldı.. Haberlerde izliyorum.. Bir çete yakalanmış, sahte kredi kartı çetesi.. Sunucu anlatıyor, nasıl yaptıklarını bu işi..

Yani haberde resmen bu iş nasıl yapılır, tüm ayrıntıları ile yolu gösteriliyor..

Önce gidilir şu şu alınır..

Sonra bu makine alınır..

Sonra şuraya yerleştirilir..

Bundan sonrası çok kolay.. cep telefonu ile kamerasından şöyle şöyle yapılır.. şeklinde devam ediyor ki haber, içime darallar geldi..

Bir sürü kötü niyetliye yol göstermek değil de ne bu.. Yanlış mı düşünüyorum..

Korku filmlerindeki akıl almaz cinayetler konusuna ise hiç girmeyeceğim..

Offf.. daraldım ve daralttım sanırım..

6 yorum:

TOKEVİNAÇKEDİSİ/1000NUR dedi ki...

YOK DARALTMADIN EDACIM BENDE ÇOK DÜŞÜNÜORUM BUNU. SABAH KUŞAĞI PROGRAMLARINDA RASTLAMIŞSINDIR SÜREKLİ KATİL ARANIYOR SONRA ANLATILIYOR ŞÖYLE ÖLDÜRDÜ BÖYLE YAPTI,EN İNCE AYRINTIYA KADAR DEDİĞİN GİBİ HABERLER HIRSIZLARA ARSIZLARA RESMEN A DEN Z YE İŞ ÖĞRETİYOR. HELE DE ÜLKEMİZDE İŞSİZLİK ORANI EN SON SAVAŞ ZAMANI NEYSE O SEVİYEYE GELMİŞ HALDEYKEN.
NEYSE BEN DARALTMIYIM SENİ ŞİMDİ :)
SEVGİLER...

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok haklısın maalesef oyle bir sürü kilitli acılması mumkun olmayan çelik kapıların nasıl acıldıgını bile gosterdiler bu tür haberlerde:)))

AskinAy dedi ki...

resmen davetiye cikartir mishali yani,malesef bu tür olaylari bayaa bir gösteriyorlar..

Adsız dedi ki...

Hayır canım daraltmadın,gerçekleri söyledin.Gazetelerin 3.sayfa haberleri,bu tür olaylarla dolu.Filmlerden,tv den esinlenerek işlenen bir sürü cinayet,ya da intihar..Korkunç..

Unknown dedi ki...

Canım öyle haberlere bende sinir oluyorum resmen teşvik ediyorlar insanı sevgiler...

zarpandit dedi ki...

canım önce ok tesekkur ederim beni mim blog ebe sobe durumlarına dahil ettiğin için :) hani layık gordun sonucta :)

inşallah en kısa zamanda yayınlayıp tesekkur edeceğim :)

not: keinlikle haklısın desteğiz sana tum blogcular..filmler haberler en canlı öğreticiler saolsunlar