Cumartesi, Haziran 06, 2009

Cepa'da sergi, Body Shop ve Hotiç indirimleri..

Ankara Olgunlaşma Enstitüsü'nün takı sergisi çok güzeldi..

Bir mor delisi olarak buna bayıldım elbette..


Burayla ilgili de küçük bir anım var, değinmeden geçemeyeceğim :) Enstitüye takı tasarımı ve kuyumculuk kursu için kayıt yapmaya gittiğimde, beni baştan aşağıya süzdüler ve olabilecek en nazik şekilde, bu kursları işi olmayan kişilere meslek edindirmek amacıyla açtıklarını, benim zaten bir meslek sahibi olduğumu.. Yani bir kişinin hakkını yiyeceğimi ima ederek, zaten bu konularda haddinden fazla duyarlı olan beni kayıt yaptıramadığım için büyük bir hayal kırıklığı ile oradan ayrılarak; sonucunda ilk gördüğüm dükkandan bir sürü takı malzemeleri ve kitapları ile eve dönmemi sağlamışlardır :)

Bir süre "Haziran Gecesi" etkileriyle çok muhteşem !! takılar tasarladıktan sonra bundan da sıkıldım tabii :)

Body Shop sever misiniz.. Kendimi şekerci dükkanına girmiş çocuklar gibi hissettiğim yerlerden biri..



Body Shop'ta body butter ve bazı yan ürünlerinde 2 al 1 öde kampanyası var, ilgilenenlere duyurulur..

Hotiç'ten aldığım bir ayakkabıda 2 kere sorun çıktı ve firma hatayı kabullendi, yeni bir ayakkabı seçmemi istediler :)

Sağda yeşil olanın kremi şu an benim.. Ayrıca %40 indirim var ama hiçbişey kalmamış malesef..



İyi hafta sonları..

5 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım paylaşımın için sağoll...
Gerçektende mor elbise çok hoş:)
Mor takıyada bayıldım...

Adsız dedi ki...

sabah erken cepa dayız desene gezmeli kalmışsa bişiyler tabi

güle güle kullan yeni cicilerini
sevgilerrr

ebvatathemua dedi ki...

O iki broşa bayıldım ben yaa:))

Adsız dedi ki...

cok guzeller.anında guzelmıs.yesıl ayakkabı ayaktan cıkmazmı :)

lemanice dedi ki...

güle güle kullan ayakkabılarını.sana da mutlu pazarlar.veeeeee kocaman sevgiler.