Cuma, Eylül 11, 2009

Mim..


Ebruli arkadaşım yine enterasan bir mim göndermiş bana :) Ama çok geniş uçlu bir mim bu..Mim konusu 3 karakteristik özelliğim.. imiş.

Tatlı arkadaşım, sen beni tanıyorsun keşke sen yazsaydın benim 3 karakteristik özelliğimi, tanıdığın kadarı ile :)

Şimdi kendimi övsem olmaz, yersem olmaz.. Neyse yorum kısmına yaz bakalım sence ne, çok merak ettim.. :)

* Başkaları için çoğu zaman kendimi feda ettim ve etmeye de devam ediyorum. Genetik bu, annemden geçmiş malesef :)

* Sessiz- sakin bir duruşa sahibim, olaylar karşısında soğuk kanlı durabilmeyi öğrendim çok küçük yaşlarda..

* Merak ve inat.. İyi dinleyici ve dost bir yürek, ama hataları affedemeyen, toleransı bol fakat son tahlilde yeni şans tanımayan..

3 az olmuş , neyse görevimizi tamamladık, gelelim paslara.. İsteyen herkes teklifsiz alıp cevaplasın lütfen buradan..

İyi hafta sonları dilerim..

3 yorum:

mutfakcini dedi ki...

3 maddeye sığmazsınki sen canımın içi :) Bi kere çok çok tatlısın.Sevecensin..Narinsin..naziksin..çok düşüncelisin.kırılgan küçük bi kız çocuğu gibisin.hassassın..insansın tam anlamıyla.dondurmalı irmik helvası gibisin :) dışı ayrı içi ayrı lezzetsin yani:)Bitanesin sen ya.prenses..özledim ben seni yaa

bir demet feslegen dedi ki...

Bir insan sabah kalkıp ta bunları okursa, daha başka ne ister :)
Canım benim, gören gözlerin ve hisseden kalbin güzel senin..
İyi ki varsın ve arkadaşımsın, öpücükler kocaman.

FERZAN dedi ki...

arkadaşım mim ler daha iyi tanımak için ostları,sen de beni tanımak istersen buyur gel,ağırlamaktan keyif alırım,sevgiler...http://hazanmevsimi68.blogspot.com/