Salı, Nisan 06, 2010

Sevdiğim Lezzetler Mimi..


Ebrulim'den 2. mim.." Beğendiğim Lezzetler" konulu..
Dışarıda yemektense, evde hazırlanmış yemeği tercih ettiğimi belirterek konuya gireyim..
Yerel mutfakları seviyorum. Çin yemeği hariç dünya mutfaklarını da severim.. Belki bir gün Çin'e de alışabilirim, kimbilir..
İnegöl'de bir köfteci vardır müthiştir, et sevmeyen beni bile mestetmiştir..
Bu arada hemen bir parantez açmalıyım, et sevmiyorum diye buradan habire yazıyorum ama sonunda demir depolarım tamamen boşalmış. Çok uzun zamandır halsizdim, yorgundum, sinirliydim. Şimdi demir ilacı kullanıyorum ve magnezyum takviyesi alıyorum. Ve ete sempati beslemeye çalışıyorum :)
Balık ve deniz ürünleri, hepsi gelsin, yerim..
Mim konusuna sadık kalarak son zamanlarda sevdiklerime geleyim..Bir kere pizza çok seviyorum ama sadece 2 mekanda yapılanları yiyebilirim, diğerlerinin yaptıklarını evde ben de yapıyorum hem de alasını.. :)

Peynir Soslu Bonfile yukarıdaki başlıktaki resimde gördüğünüz yemek.. Ispanak püresi ve misket patates birlikteliği, peynir soslu her şeye zaten bayılırım, en son olarak da tüm bunların hatırına o et yenir tarafımdan..


Diğer lezzet çökertme adındaki yemek..
Tırnak pide üzerinde patlıcan beğendi, yoğurtlu sos, biftek dilimleri, en üstte kibrit patates..
Şimdilik ben bunları seviyorum..
Ankara'lı blogger arkadaşlarımı mimlemek istiyorum. Pınar, Hülya , Aysel, Elif , Sibel, Elif ve Betül Haydi arkadaşlar sizde sevdiğiniz yerleri ve lezzetleri paylaşın olur mu..

4 yorum:

Betül İnce dedi ki...

Eda'cığım, önce geçmiş olsun.
Her akşam bir kadeh kırmızı şarabı da dene derim ben, tecrübe edilmiştir.
Mimi de en kısa zamanda cevaplayacağım.

Öpüyorum.

bir demet feslegen dedi ki...

Betülcüm hiç bilmezdim çok sağol.. gerçi bünyem nedense alkolü kabul etmiyor, içemiyorum ama yine de deneyeceğim teşekkürler canım :)

Unknown dedi ki...

offfff oooooofffff yapmayın bunu bana yayınlamayın bu resimleri çok güzel görünüyorlar. özellikle şu incecik kesilmiş çubuk çubuk duran şeyler patatesmi onu sormak istiyorum. MMMMMMM leziz görüntüler. Ellerinize Sağlık.

bir demet feslegen dedi ki...

Tubyaa, evet canım kibrit patates diyorlar adına, teşekkürler :)