Çarşamba, Şubat 22, 2012

BERLİN KAPLANI


Bu filmin Ata Demirer'in Eyvah Eyvah serileriyle karşılaştırılması baştan çok yanlış olur.. Güldürücü öğelerinden çok, verdiği mesajlar ve dram yönü ağır basan bir film..
Az çok hepimizin Almanya'da yaşayan bir akrabası vardır, aksan nefis yakalanmış;  bayıldım, en çok buna güldüm..
Alman disiplini, Alman hesabı denen deyim versiyonları vs çok güzel yansıtılmış. Ata Demirer filminde gözlerimden yaş geldi ama gülmekten değil, duygusallıktan..
Dürüstlüğün önemi , kandırılan gurbetçilerin dramı ,bunun var olmayan, gerçek dışı bir durum olmadığını biliyoruz. Emeklerine sağlık diyorum, filmde Yalan Dünya oyuncusu Açılay da var :)
Kısacası ben filmi beğendim, geç gittim ama güzeldi, vizyondan kalkmadan gidin derim..
İyi seyirler olsun..

1 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

Filmi ben de beğendim, dediğiniz gibi komik tarafından çok trajedisi olan bir film:)aksan süperdi gerçekten