Cumartesi, Mart 31, 2012

KARNABAHAR SALATASI


Ben bayılırım, ama sevmeyenler de var biliyorum.. Kimisi de pişerkenki kokusundan rahatsız oluyor. Bu tarifi günlerde de yapabilirsiniz sağlıklı bir tercih olacaktır :)

Karnabaharı yıkadıktan sonra, sadece çiçek kısımlarını çiğ olarak ceviz içi ile beraber rondodan geçiriyorsunuz. Miktar veremiyorum, büyüklükleri farklı çünkü.

Tabağa alıp üzerine zeytinyağı, tuz, limon, yeşil soğan, maydanoz, dereotu, nar ekşisi- yani bir salataya konabilecek her şey..
Bir miktar hepsi harmanlanıp tadını çekene kadar bekletip servis edin, ben çok seviyorum bu tadı, afiyetler olsun :)

8 yorum:

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Valla ben de çok severim karnabaharı Eda'cım, hiç bu şekilde denememiştim, denemeli mevsimi geçmeden...
Sevgiler :))

bir demet feslegen dedi ki...

Burcucummm nerelerdesin özledim seniii :)

online mutfak dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Renkli Dünyam dedi ki...

Değişik bir salata ellerinize sağlık,paylaşım için teşekkürler.

Yemek Tarifleri dedi ki...

Tarif için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

salam..

Adsız dedi ki...

plesiran..

Şebboy Çiçeği dedi ki...

Tarifinizi denedim,hayran kaldım.Bloğumda yayınladım.Elinize sağlık.